BREZPLAČNA POŠTNINA

Splošni pogoji

 

Splošni pogoji opredeljujejo uporabo E-trgovine CliCproducts (v nadaljevanju CliCproducts) ter razmerja med kupci in CliCproducts. Za uporabo CliCproducts mora uporabnik soglašati z vsebino splošnih pogojev CliCproducts. V primeru spremembe splošnih pogojev CliCproducts je KochaGuide, Nejc Košnik s.p. dolžan pravočasno obvestiti vse kupce.

1. REGISTRACIJA

Za uporabo CliCproducts ni potrebno opraviti registracije uporabniškega računa.

2. VARNOST OSEBNIH PODATKOV

Kupec se strinja, da KochaGuide, Nejc Košnik s.p. zbira, uporablja in obdeluje osebne podatke na uporabniškem računu kupca. KochaGuide, Nejc Košnik s.p. se zavezuje, da bo z osebnimi podatki kupca rokoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in jih bo uporabljal in obdeloval izključno z namenom izboljševanja in uvajanja novih storitev v CliCproducts.
Varno uporabo CliCproducts zagotavlja KochaGuide, Nejc Košnik s.p., in sicer s kombinacijo različnih varnostnih mehanizmov:

  • varnostni protokol SSL skrbi za zapleteno kodiranje in dekodiranje podatkov , ki se prenašajo med kupcem in CliCproducts, in sicer z 128 bitnim ključem. S tem je onemogočeno nepoklicano prestrezanje podatkov.
  • sistem uporabniških imeni in gesel
  • sistem osebnih kod

3. NAROČANJE

Izdelke CliCproducts lahko naročite preko spletne trgovine.
V CliCproducts so kupcu na voljo izdelki CliC, ki so razvrščeni v skupine izdelkov. Za enostavnejše iskanje izdelkov je kupcu na voljo iskalnik, ki izdelke išče po artiklih. S potrditvijo v nekaj korakih kupec odda naročilo.
KochaGuide, Nejc Košnik s.p. si pridržuje pravico preveriti vsakega kupca ob njegovem prvem oddanem naročilu, in sicer s klicem na telefonsko številko navedeno v uporabniškem računu kupca.

4. CENE IZDELKOV

Kupec plača blago po cenah za spletno trgovino, ki veljajo na dan, ko je bilo naročilo potrjeno. Spletna cena je naša redna cena, ki velja pri nakupu v CliCproducts.

5. PLAČEVANJE NAROČENEGA BLAGA

Kupec naročeno blago plača po povzetju dostavljalcu blaga izključno z gotovino.

6. DOSTAVA

6.1. Območje dostave
Vsa naročila v CliCproducts dostavljamo na poljuben naslov v Sloveniji.

6.2. Čas dostave
Čas dostave je od ponedeljka do petka.
Dobavni rok začne teči ob 14.00 uri na dan, ko ste dobili po elektronski pošti obvestilo, da je vaše naročilo "potrjeno". Dobavni rok je takoj iz zaloge ali v izjemnih primerih največ do 21 delovnih dni. Artikli, ki so na zalogi, bodo odposlani že isti dan ali naslednji delovni dan po prejetem naročilu. V primeru, da izdelki niso na zalogi, vas bomo po elektronski pošti obvestili o nameravanem roku dostave.
Kadar ima naročeno blago različne dobavne roke, bo blago dostavljeno v roku, ki velja za izdelek z najdaljšim dobavnim rokom.
Dostava se izvaja preko našega pogodbenega partnerja Pošta SLOVENIJA.
Dostava se vrši v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi v dopoldanskih urah - lahko vam dostavijo paket tudi na delovno mesto oz. na drugi željeni naslov. Če dostava ni uspešna, oziroma če ste ob času dostave odsotni, vam dostavna služba pusti obvestilo, vi pa lahko pozneje pokličete in se dogovorite za dostavo. Priporočamo tudi, da ob naročilu navedete telefonsko številko na katero ste vedno dosegljivi (npr. vaš GSM).

6.3. Prevzem blaga
Naročeno blago je kupec dolžan prevzeti na določeni lokaciji ter ga plačati na način, določen v teh pogojih. Ob prevzemu kupec s podpisom potrdi količino in kakovost naročenega blaga. 

6.4. Stroški dostave blaga
Dostava blaga je brezplačna ob nakupu nad 75 €. Sicer je strošek dostave 3,99 €, razen pri plačilu po povzetju, ko strošek znaša 4,99 €. 

7. OMEJITVE

Plačilo blaga, kupljenega v spletni trgovini, z darilnimi boni ali dobroimetjem ni možno, saj ni opcije vračila gotovine.

8. PRITOŽBE IN REKLAMACIJE

Vsako pritožbo, reklamacijo in stvarno napako bomo obravnavali v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov, ki določa sledeče:

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Pritožbe in reklamacije na izdelke oziroma storitev lahko sporočite na 041 723 832 ali na email naslov: info@clicproducts.si .

Za vse morebitne spore je pristojno sodišče v Kranju, možnost izvensodnega reševanja sporov ni mogoča in ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov.

10. POMOČ IN INFORMACIJE

Za pomoč in dodatne informacije sta kupcu na voljo email naslov info@clicproducts.si in 041 723 832.

11. KONČNA DOLOČBA

Ti splošni pogoji CliCproducts pričnejo veljati s 01.01.2024